Kirami: Global Hot Tub Designerin Discovery-kampanja

  • SEM
  • Web

Kylpytynnyri valloittaa maailmaa

Hot Tub Designer on sovellus, jolla käyttäjä voi löytää Kiramin kylpytynnyrivalikoimasta itselleen sopivimman mallin ja mieleisimmät materiaalit ja lisävarusteet sekä myös katsoa, miltä se näyttäisi oikeassa ympäristössä.

doop toteutti Discovery-kampanjan, jolla markkinoitiin sovellusta kansainvälisesti, kaikkiaan 14 eri maassa, joihin kuuluivat muiden muassa Italia, Puola, Japani, Itävalta ja Ruotsi.

Mainoksissa viesti oli englanniksi, koska sovelluksen käyttöjärjestelmän kieleksi valittavissa ovat englanti ja suomi. Mainoksissa hyödynnettiin yleisiä, responsiivisia Discovery-mainoksia sekä Discovery-karusellimainoksia, joissa viestittiin sovelluksen käyttöohjeet vaiheittain.

Kampanjan kuukausittainen mediabudjetti oli varsin maltillinen, mutta sen avulla saatiin merkittäviä tuloksia ja kampanjalle asetetuista tavoitteista peräti 23 on toteutunut. Tavoitteisiin on kuulunut esimerkiksi siirtyminen sivuilta sovelluskauppaan.

 

Kampanjaa varten luotiin myös uudet, kielikohtaiset laskeutumissivut, joihin pyrittiin löytämään toimivimmat toteutustavat, jotta kävijä löytäisi oikeaa tietoa, kiinnostuisi menemään sovelluskauppaan ja lataisi sovelluksen laitteelleen. Laskeutumissivulta löytyi myös kirjallinen esittely sovelluksesta, videoesittely sekä käyttöohjeet kuvina.

 

Kirami Hot Tub Designer -sovellus Kiramin sivuilla

Jaa kaverille: