- SEO
- Web
Kirami.fi uudistettiin saavutettavuus edellä ja näkyvyys parani
Kirami halusi päivittää verkkosivunsa moderniksi, saavutettavaksi ja käyttäjäystävälliseksi kokonaisuudeksi. doopin ja Druidin yhteistyönä toteutettu uudistus paransi hakukonenäkyvyyttä, tehosti digimarkkinointia ja toi sivustolle raikkaan ilmeen sekä intuitiiviset käyttöliittymät.
Saavutettavuus uudistuksen lähtökohtana
Uudistuksen päätavoitteena oli parantaa sivuston käytettävyyttä ja saavutettavuutta, samalla vahvistaen Kiramin digitaalista läsnäoloa. Lisäksi haluttiin tehostaa hakukone- ja maksettua näkyvyyttä (SEO ja SEM) sekä varmistaa, että verkkokaupan käyttäjäkokemus olisi sujuva kaikille kävijöille.
Kustannustehokasta kasvua SEM-mainonnassa
doop suunnitteli sivuston ilmeen, käyttöliittymät ja sisällön yhdessä asiakkaan kanssa. SEO-työn pohjalta sivuston orgaaninen hakuliikenne parani 33,5 % ja SEM-puolella Google Ads -mainoskampanjoiden klikkaukset kasvoivat kustannustehokkaasti samalla budjetilla jopa 1115 % – eli kasvu oli yli kymmenkertainen.
“Klikkihintamme on laskenut niin merkittävästi, että alkaa tuntua siltä, että seuraavaksi Google saattaa jo maksaa meille mainostamisesta!”
– Markkinointijohtaja Heidi Olà, Kirami
Auditointi johti käyttäjäystävällisempiin verkkokauppoihin
Verkkokaupoille ja koko sivustolle tehtiin saavutettavuusauditointi, jonka pohjalta toteutettiin parannuksia. Ulkoasu ja tekniikka päivitettiin niin, että ne vastaavat nykyisiä saavutettavuusvaatimuksia, mikä tekee sivustosta entistä käyttäjäystävällisemmän ja tasavertaisemman kaikille kävijöille.
Jatkuva kehitys turvaa tulevaisuuden
doop kehittää edelleen sivustoa jatkuvasti yhdessä asiakkaan kanssa. Ratkaisu mahdollistaa helpon sisällönhallinnan, turvallisen digitaalisen ympäristön ja sen, että Kiramin verkkosivusto elää mukana liiketoiminnan tarpeiden muuttuessa.