Soneran digimarkkinointi arvioitiin täyden kympin arvoiseksi
Tuoreessa Magenta Advisoryn suorittamassa Suomen Digimenestyjät 2014 -selvityksessä teleoperaattori Soneran digitaalinen markkinointi noteerattiin parhaaksi, kouluarvosanoilla mitattuna kympin arvoiseksi. Selvityksessä arvioitiin kaikkiaan 49 suomalaista brändiä 175 erilaista puolueetonta arviointikriteeriä käyttäen.
”Soneran täysi kymppi digitaalisessa markkinoinnissa kertoo siitä, että tietyillä alueilla suomalaisista suuryrityksistä löytyy myös kansainvälistä huippuosaamista” toteaa Magenta Advisoryn Otto Söderlund.
doopilla on ollut Soneran digimarkkinoinnissa vahvasti sormensa pelissä, sillä olemme paitsi toimittaneet digiscreenit kaikkiin Sonera Kauppoihin, myös tuottaneet suurimman osan niillä esitettävästä sisällöstä.
Lue Markkinointi&Mainonta-lehden kirjoitus TÄÄLTÄ.