Konseptointi

Myymälätilan konseptoinnilla asiakaslähtöisempi palvelukokemus

Myymälätila on edelleenkin yksi liiketoiminnan hot spoteista. Siellä asiakas tekee ostopäätöksiä ja muodostaa käsityksensä palvelun laadusta, mikä näkyy asiakasuskollisuudessa ja yrityksen maineessa. Asiakas arvostaa mutkatonta asiointia, yritys tietysti hyvää konversiota ja mahdollisuuksia lisämyynnille.

doopilla on taito ja välineet asiakaslähtöisen myymälätilan kehittämiseen ja konseptointiin tavalla, jossa molempien toiveet yhdistyvät. Toisin sanoen, tekemään olemassa oleva tai kokonaan uusi myymälätila digitaalisin keinoin sekä myyvemmäksi että miellyttäväksi asioida. Itsenäisenä toimijana doop pystyy tarjoamaan aina parhaat ratkaisut.

Toimenpiteiden tehokaan ei jää arvailujen varaan, sillä haluttaessa myymäläpinnasta saadaan yksityiskohtaista metriikkaa. Mitattavan datan avulla löydetään niin pullonkaulat kuin myymälän viileät alueetkin sekä voidaan varmistaa, että markkinointiviestintä tavoittaa kohteensa ja synnyttää toimintaa.

 

 

Telia Kauppa Hansan
digitaalisuus

Tutustu työhön →
 

Asiakaslähtöistä viestintää Telia Kaupoissa

Tutustu työhön →

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä,
niin kerromme lisää!

OTA YHTEYTTÄ