Asiakaslähtöistä viestintää Telia Kaupoissa

  • Konseptointi
  • Myymälätv

Asiakaslähtöistä viestintää Telia Kaupoissa

Hyvin toteutettu Digital Signage -järjestelmä vetää asiakkaita myymälään, vahvistaa yrityksen brändiä ja lisää myyntiä. doopin tarjoama DS on osa myymäläTV-järjestelmää, joka on laajennettavissa tarpeen mukaan useilla asiointia sujuvoittavilla, myyntiä lisäävillä ja sisältöä tuottavilla retail-ratkaisuilla.

Telia on luottanut jo pitkään doopin myymäläTVjärjestelmään myymäläpinnan markkinointiviestinnässä. Telia Finlandin Sales Support Development Manager Harri Viljakaisen sanoin, ”doopin asiakaslähtöisillä ratkaisuilla Telia pystyy myymälöissään tarjoamaan erinomaisen asiakaskokemuksen samalla, kun niiden avulla henkilökunta ylläpitää Telia Kauppojen digitaalisuutta ja valikoimaa.”

 

doopin retail-ratkaisujen vahvuuksia ovat myös räätälöitävyys ja mahdollisuus muokata valmista järjestelmää vastaamaan uusia vaatimuksia.  ”Tämä on meille erityisen tärkeää, sillä tarpeemme muuttuvat jatkuvasti”, tähdentää Viljakainen ja tarkentaa, että muuttuviin asiakastarpeisiin kehitetään koko ajan uusia ratkaisuja. Myös myymälöitä ja konsepteja uudistetaan säännöllisesti.

 

Järjestelmän muunneltavuus on meille ensiarvoisen tärkeää, sillä asiakastarpeet muuttuvat ja myymälät sekä konseptit uudistuvat jatkuvasti.

Harri Viljakainen, Retail Sales Development Specialist, Telia Finland

Tavoitteena sujuva asiointi

Telialla on DS-järjestelmän lisäksi käytössään koko joukko muitakin doopin retail-ratkaisuja. Esimerkiksi Telia Kauppaan tulevaa asiakasta tervehtii myymäläTV-sisääntulokaluste.  

Henkilökohtaista palvelua haluava asiakas taas voi olla varma, että hän saa sitä omalla vuorollaan, koska myymäläTV-vuoronumeroautomaatti pitää siitä huolen.  Harri Viljakainen kiittelee, että doopin retail-ratkaisut ovat omalta osaltaan helpottamassa myös henkilökunnan arkea.

Myymälätilassa liikkuvat asiakkaat saavat tietoa tuotteista erilaisilta esillepanokalusteisiin integroiduilta näytöiltä. Tuote- ja hintatiedot ovat näkyvillä myös erikokoisilla sähköisillä hintanäytöillä, jotka on helppo päivittää keskitetysti, vaikka ketjun kaikissa myymälöissä.

Helppo hankkia ja käyttää

doopin myymäläTV-konseptin tuotteiden hankkiminen on tehty mahdollisimman helpoksi. Kaikki on mietitty alusta loppuun niin, että tuotteiden käyttö olisi sujuvaa ja mutkatonta. Suunnittelu, asennus, ylläpito, asiakaspalvelu – kaiken saa samasta paikasta. 

Harri Viljakainen vahvistaa, että doopin kanssa toteutetut myymälöiden rakennusprosessit ovat olleet hyvin suunniteltuja ja erittäin sujuvia. 

“Ja kun järjestelmät ovat käytössä, doopin monikanavaisesti toimiva asiakaspalvelu on ollut hyvin tavoitettavissa ja vastannut aina tarpeisiimme”, Viljakainen summaa.

Tutustu doopin kattaviin retail-ratkaisuihin osoitteessa myymälätv.fi

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä,
niin kerromme lisää!

OTA YHTEYTTÄ

Jaa kaverille: