Kirami Brand Manual

  • Print
  • Sisällöntuotanto

Brändinmukaisen viestinnän käsikirja jälleenmyyjille

Euroopan suurimmasta kylpytynnyrien valmistajasta tuli maailman suurin, kun sen markkina-alue kasvoi Euroopan lisäksi myös Pohjois-Amerikkaan ja Japaniin, ja myös tuotevalikoima laajeni merkittävästi. Jälleenmyyjien verkosto on erittäin moninainen ja Kirami tarvitsi kattavan “brand manualin” pitääkseen yrityksestä kertovan markkinointiviestinnän yhdenmukaisena ja tasalaatuisena kaikkialla. Oikeastaan Kirami tarvitsi paljon enemmän kuin brand manualin. Tarvittiin kattava ohjeistus siihen, miten Kiramin nimissä viestittäisiin mediasta tai maapallon kolkasta riippumatta.

 

Toteutimme doopissa perusteellisen käsikirjan, jossa määritellään käytännössä kaikki ne asiat, miten yrityksen halutaan näkyvän ja kuuluvan. Tämä brändikäsikirja sisältää tyypillisen graafisen ohjeistuksen ja tone of voicen lisäksi viralliset sloganit, kuvamaailman määrittelyn, myynnin apuvälineet, toimintamallit verkkoviestintään sekä tarkat ohjeet erilaisten markkinoinnillisten tavoitteiden jalkautumiselle. 

Jatkuvasti päivitettävä brändikäsikirja johdattaa uuden jälleenmyyjän oikealle polulle ja on vanhoille korvaamaton työkalu, josta löytyy kaikki tarvittava toimivaan markkinointiviestintään.

 

 

Jaa kaverille: