- SEM
- Web
Hakukonemarkkinointia 18 maassa ympäri maailmaa
Hakukonemarkkinointi tarjoaa useita etuja mainostajalle, kuten yksityiskohtaisen kohdennusmahdollisuuden, kustannustehokkuuden sekä tulosten tarkan mittaamisen ja datan pohjalta reaaliaikaisen optimoinnin. Tavoitat oikean yleisön oikeaan aikaan ja parannat brändisi tunnettuutta. doop on digitoimisto, jonka palveluihin kuuluvat kiinteästi myös hakukoneoptimointi ja -hakukonemarkkinointi.
Asiakkaamme Kirami Oy on maailman suurin kylpytynnyrien valmistaja, joka tarjoaa laajan valikoiman tuotteita ulkona viihtymiseen. Kirami FinVision® -saunat sekä saunaelämystä laajentava Kirami FinVision® Annex -konsepti ovat Kiramin uusimpia vientituotteita.
doop vastaa Kiramin hakukonemarkkinoinnista (SEM) ja jatkuvaa mainontaa ylläpidetään tällä hetkellä 18 eri maassa aina Australiaa myöten.
doopin digitaalisessa markkinoinnissa toimet ulottuvat mainonnan rakentamisesta optimointiin, tulosten raportointiin, reflektointiin ja jatkotoimiin. Markkinoinnin optimointi tarkoittaa mainonnan budjetin ohjaamista sinne, missä haluttuja tuloksia saavutetaan tehokkaimmin. Esimerkiksi avainsanoilla on tärkeä rooli yleisöjen rakentamisessa tietyntyyppisiä hakuja tekevistä käyttäjistä. Näitä voidaan tarkentaa ja laajentaa mainonnan tuloksellisuuden tehostamiseksi.
Mainonnan tuloksia seurataankin viikoittain ja käytännössä kampanjan kohdennusta muokataan jatkuvasti saadun datan perusteella.
Kirami on saanut hakukonemarkkinoinnin avulla suorien kaupallisten hyötyjen lisäksi arvokasta käyttäjädataa verkkosivustonsa kehittämisen tueksi.