Yrjö Kokkonen doopiin asiakkuusjohtajaksi
doop dmp Oy on nimittänyt eMBA Yrjö Kokkosen asiakkuusjohtajaksi
ja hän on aloittanut tehtävässä 7.10.2015.
Kokkosella on laaja kokemus muun muassa vähittäiskaupan ja ketjuliiketoimintojen markkinoinnista sekä asiakaslähtöisyyden kehittämisestä liiketoiminnassa. Kokkonen on aikaisemmin toiminut markkinoinnin johtotehtävissä Lounea Oy:ssä ja Turun Osuuskaupassa.
”Olen istunut tähän asti aina asiakkaan puolella pöytää, joten uusi ja erilainen näkökulma markkinointiin kiinnosti. Uskon, että kokemukseni asiakkaan roolissa auttaa jatkossa myös doopin asiakkaita” Kokkonen sanoo.
”Olemme Ypin kanssa tehneet menestyksekästä yhteistyötä jo useamman vuoden ajan – toki eri puolilla pöytää, mutta yhteisenä päämääränämme asiakkaan etu. Siksi olenkin erittäin iloinen siitä, että saamme istua samalla puolella pöytää viemässä ilosanomaa eteenpäin”, sanoo toimitusjohtaja Antero Lehtonen.
doop on asiakaslähtöinen markkinoinnin suunnittelutoimisto.
doop on turkulainen mainostoimisto, joka suunnittelee ja toteuttaa markkinointiviestintää mm. verkkoon, ruuduille, televisioon, radioon, printtimediaan, digimediaan ja tapahtumiin. doop on perustettu 2006 ja työllistää tällä hetkellä 21 henkilöä.
Lue meistä lisää doop.fi