Toimiva digimarkkinointi ei nojaa vain yhteen osa-alueeseen. Se syntyy useiden tekijöiden saumattomasta yhteistyöstä – hakusanamainonnasta, hakukoneoptimoinnista, sosiaalisen median sisällöistä, toimivista verkkosivuista ja kohderyhmää puhuttelevasta sisällöstä.
Kun jokainen osa toimii yhteen, tulokset ovat mitattavia, kustannustehokkaita ja aidosti myyntiä edistäviä. Ilman kokonaisuutta riskinä on, että rahaa palaa enemmän kuin saadaan takaisin – tai että mitataan vääriä asioita ja tehdään vääriä johtopäätöksiä.
7000
uutta
uutiskirjeen
tilaajaa
Jopa
10
tarjouspyyntöä
enemmän päivässä
55%
myynnin
kasvu

Verkkosivujen palvelin
WordPress sivusto
SEO / SEM
Sisältömarkkinointi
Analytiikka


LÄMPIMIEN LIIDIEN HANKINTA VERKOSTA
7000
uutta
uutiskirjeen
tilaajaa
Jopa
10
tarjouspyyntöä
enemmän päivässä
55%
myynnin
kasvu
“Saamme nyt jopa 5–10 tarjouspyyntöä enemmän päivässä”
-Myyntipäällikkö
Leif Vienonen
Virte-Metalli Oy
1. Tutkimus

2. Markkinoinnin strategia

3. Suunnittelu & tuotanto

4. Kampanjointi, optimointi, raportointi


1Tutkimus & auditointi
Lähdemme aina liikkeelle tavoitteista ja datasta. Käymme läpi liiketoimintasi tarpeet, nykyiset toimenpiteet ja olemassa olevan analytiikan. Tämä vaihe varmistaa, että emme toimi oletuksilla, vaan tiedolla.

2Strategia
Rakennamme selkeät viestikärjet, valitsemme oikeat kohderyhmät ja määrittelemme toimivimmat kanavat. Hyödynnämme kattavaa analytiikkaa, jotta suunta on heti oikea.

3Suunnittelu & tuotanto
Toteutamme kampanjakonseptit, copyt, optimoinnit ja budjetin jaon – kaikki, mitä tuloksellinen kampanjointi vaatii.

4Kampanjat & optimointi
Kampanjat elävät. Me analysoimme, reagoimme ja kehitämme niitä jatkuvasti. Tavoitteena on aina maksimaalinen hyöty asiakkaalle.