sensorbeacon

Mikä asiakasta kiinnostaa?

doopin sensorbeacon®-konsepti parantaa asiakkaan asiointikokemusta ja kerää samalla arvokasta tietoa siitä, mitkä tuotteet asiakkaita kiinnostavat.

Kun asiakas ottaa tuotteen käteensä, tuotteessa oleva sensorbeacon® välittää tiedon esillepanon yhteydessä oleville näytöille, joihin ilmestyy tarkempaa tietoa asiakkaan pitelemästä tuotteesta. Samalla järjestelmä tunnistaa anonyymisti asiakkaan ikäryhmän ja sukupuolen, jopa mielentilan.

Asiakkaan demografiatietojen ja tuotteen tarkastelusta saatavan datan myötä saadaan tilastoja siitä, mitkä tuotteet ovat kiinnostaneet minkälaisia asiakkaita, ja miten pitkään tuotteita on tarkasteltu. Tiedon pohjalta voidaan laskea myös konversioprosentti.

Demografiatunnistuksessa asiakkaat ovat anonyymejä, eikä heistä tallenneta järjestelmään mitään yksilöitävissä olevia tietoja. Ainoastaan neuroverkon tunnistamia asioita, kuten ikää, sukupuolta, mielentilaa ja vastaavaa dataa käytetään tilastojen luomiseen. Järjestelmä on GDPR-yhteensopiva.

 

 

 

Telia Kauppa Hansan
digitaalisuus

Tutustu työhön →

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä,
niin kerromme lisää!

OTA YHTEYTTÄ